2 nov. 2011

Scopul audierii

Audierea îşi propune să identifice răspunsuri sau soluţii la următoarele:


• Ce măsuri suplimentare consideraţi că trebuie adoptate, pentru a limita poluarea aerului în Timişoara?
• Consideraţi că măsurile de fluidizare a traficului, de tip undă verde şi restricţiile de viteză în zonele rezidenţiale, ar trebui extinse? Dacă da, care ar fi limita de viteză acceptabilă pentru posesorii de autoturisme?
• Ce dezvoltări ale transportului public ar fi necesare, pentru ca acesta să constituie o alternativă viabilă comparativ cu transportul cu autoturismele?
• Aţi susţine o soluţie care să presupună construirea de parcări la punctele de intrare în oraş şi oferirea de facilităţi de transport (bilete cu preţ redus), pentru cei dispuşi să-şi lase maşina în aceste parcări şi să utilizeze transportul public urban?
• Cât de utile/eficiente apreciaţi că sunt “parcările verzi” pentru Timişoara?
• Consideraţi că zonele verzi din oraş sunt suficiente? Dacă nu, cum aţi vedea, printre altele, refacerea/ reproiectarea porţiunilor dintre carosabil şi trotuar, diferit de ceea ce prevede HCL 54/2011?
• Aţi susţine condiţionarea acordării autorizaţiei de demolare/construire de obligaţii sporite privind controlul poluării?
• Aţi susţine înăsprirea sancţiunilor pentru persoanele juridice şi fizice care nu întreţin curăţenia în zonele din faţa sediului/locuinţei?
• Ce soluţii din oraşe europene (şi nu numai) apreciaţi că s-ar putea aplica în Timişoara, pentru reducerea emisiilor de praf?
• Cum s-ar putea soluţiona/reduce impactul marilor poluatori?